onsdag 30 december 2009

en liten krönika dårå

Äsch, jag är ju en sån där over achiever som inte kan låta bli. Så här kommer en kortfattad nyårskrönika, baserat på mina blogginlägg under 2009.


Januari
Sessorna började hos dagmamma-My och jag köpte en ny cykel.

Februari
Gick jag på bröllop. Och så hade vi ett gäng magsjukor. Inte på bröllopet som tur var.

Mars
Fick jag visa leg när jag köpte folköl på ICA. Och så träffade jag Mellanbarnet för första gången. Dessutom fick jag en ny tjänst. Värsta bra månaden.

April
Vi åkte på Ålandskryssning med tre andra barnfamiljer. Och överlevde. Dessutom var vi en vecka i fjällen.

Maj
Jag var på tjejhelg i Stockholm och hade galet kul. Fick en ny dator på jobbet och började fota dagens outfit då och då.

Juni
Firade midsommar i Dalarna och sprang min första 15k-runda.

Juli
Semester, semester, semester.

Augusti
Back to work.

September
Joggade och gick på bloggkalas hos finaste Sara.

Oktober
Startade jag min bloppis (som borde fyllas på framöver)

November
Skar jag nästan av mig pekfingret och började planera julen. Och så fyllde jag år.

December
Vampyrer, Lucia och jul.

2 kommentarer: