onsdag 13 oktober 2010

cherry on top

Jag har fått en award från finaste Ida. Kolla in hos henne, hon är en gullig tjej som syr fantastiskt fina kläder. När vi gick i mellanstadiet ihop var hon en hejjare på att sy dockkläder, så kul att hon fortsatt med sin passion!

Nu är det meningen att jag ska lista tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.

Herregud, bara tre?

  1. Familjen såklart. Bästaste tvillingarna Signe & Stella. Finaste maken McDreamy. Mamma, pappa, sis. Och så hela makens familj, som är min familj också. Lyx att ha så många fina personer i sitt liv. Extra glad just nu är jag för att min syster har fått ett finfint jobb och ska flytta till rätt sida av landet. Hurra!
  2. Bloggen. Tänk så många vänner jag fått via bloggen. Jag blir så glad och lycklig över varje kommentar, det ska ni veta.
  3. Endorfinkickar. När man gjort nåt man inte trodde man klarade. Sprungit ett lopp eller hållit en föreläsning. Känslan efteråt är obetalbar.
Jag skickar vidare till några finfina bloggtjejer som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Loppanlej, Anna, Mia och Fia.

8 kommentarer:

  1. Åh, tack!
    Vad glad jag blir att få denna fina award av dig. :-D

    SvaraRadera
  2. Åh vilka bra saker, det är så gött att läsa såna fina listor. Kram! =)

    SvaraRadera
  3. ånej, du har länkat fel på Linda - U fix!

    SvaraRadera
  4. mia: vassego ;-)

    Omentjej: åh, jag skulle ju länkat dig också. nästa gång!!

    Anna: fast jag tänkte ju på dig, men skrev Linda. Knasigt. Nu har jag ändrat.

    SvaraRadera
  5. Tack rara gulliga söta fina! Blir så glad!

    SvaraRadera
  6. Loppanlej: Det var det som var meningen!

    SvaraRadera
  7. men jaha! tack så hemskt mycket!!

    SvaraRadera
  8. Anna: jag vet inte varför jag fick för mig att du heter Linda...

    SvaraRadera