torsdag 14 oktober 2010

mixar blommor























I dag mixar jag massa olika blomstermönster och känner mig rätt piffig i en tunika som jag egentligen avskyr. Jag tror att det var det första plagg jag köpte efter S&S födelse, och jag påminns bara om hur sunkig (utseendemässigt alltså) den där första tiden var. Men med ett rött skärp och en stor sjal så funkar den ju. Trots att jag har svårt för tunikor. Det är ganska bra med alla de här tema-veckorna, jag tvingas vara kreativ med min garderob, och gamla grejer som allt för sällan används får luftas lite.

Appropå tema så har jag ett nytt på G till nästa vecka. Ett som alla kan, och SKA vara med på! Stay tuned (jag har lärt mig att man ska göra så här om man är en cool bloggare, liksom hinta lite, men ändå vara lite hemlighetsfull)!

13 kommentarer:

  1. Oo exciting! Mönstermix blev för svårt för mig men då är jag på neste uke i stället! Snygg kombo idag!!

    SvaraRadera
  2. Ja, snygg kombo. Blomstrar som en hel sommaräng :O)

    SvaraRadera
  3. Susanne: nåt får man göra för att mota bort höstletargin...

    SvaraRadera
  4. Knappt varit hemma men vi får försöka "ses" på nätet och prata om FB-gruppen ju!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. åh en cliffhanger! stay tuned för mina mönstermixar, snart kommer de, allihopa på en gång :) hoppas huvudvärken gav sig, kram.

    SvaraRadera
  7. ooooh! såg du att jag matchat leo och randigt igår ;)
    undrar verkligen vad alla kan vara med på....
    du är superfin idag!

    SvaraRadera
  8. gillart! och mycket professionellt med cliffhangern. trots att jag inte ska delta (jag är inte exhibitionistisk nog för att fota mig själv varje dag... inte än iaf ;)), så är jag galet nyfiken! (men jag kanske ska börja följa på hemmaplan? så sant som du säger att det tvingar en att vara kreativ med det man redan har!)

    SvaraRadera
  9. MissUD: ja!!

    Fru Mju: tackar!

    fru a: jag längtar!

    Anna: jag såg, du var jättefin!

    fialia: det här temat kan du vara med på utan att fota dig varje dag!...

    SvaraRadera
  10. Vad kul! Tala om före söndagkväll bara så jag hinner packa ner det som behövs:)

    SvaraRadera
  11. Flicka: jag kan avslöja redan i dag, så hinner alla förbereda sig. det är ett enkelt, och viktigt tema!

    SvaraRadera