tisdag 26 oktober 2010

klänningskompisar

Åh, jag blir så glad när ni tycker om mina tema-veckor. Och så himla roligt att så många vill hänga på. Klänningar verkar vara ett mycket populärt tema, se bara så många som är med:

Hedgehog-Sara hade en superfin Burberry-aktig klänning i går.
Och Hallin var så här fin.
Spader Madame har till och med en städklänning.
Librarybeth är en riktig klänningsmästare,
och så är också Fru A, min trognaste tema-anhängare (och ursprunglig inspiratör!).
Pia, som ju äger en webshop, borde ha alla förutsättningar att fixa detta tema.
Hon med de röda träskorna har till och med en provdocka att visa upp sina klänningar på.
Omentjej-Emma är en riktig klänningstjej, så detta tema borde passa henne perfekt.
Akan-Kakan är också hon lydig, och har klänning denna vecka.
Den coolaste klänningen hitills, har Mia på sig i dag.
Anna klär sig i klänning trots att hon är hemma med sjuka barn, då är man dedikerad.
Och sist men inte sist, K, som har blivit en trogen tema-anhängare.

Har jag glömt någon? Hojta då genast, så lägger jag till!

Update: Tingeling är också på!

14 kommentarer:

  1. iiiiih vad stolt jag blir när jag får kallas ursprunglig inspiratör!

    SvaraRadera
  2. ...och jag är glad att få vara med! och roligt att du listar så man kan kika in hos sina klänningskompisar hihi ;)

    SvaraRadera
  3. Alla har så fina klänningar. Fick mer klänningsbegär nu. :-)

    SvaraRadera
  4. fru a: det är ju sanningen!

    Librarybeth: det är så kul att du är med. och roligt om du kan hitta nya klänningskompisar!

    mia: det är ju så skönt med klänning!

    SvaraRadera
  5. Jag håller helt med! Kul att få vara med och mycket kul att få kolla på andras kreationer.

    SvaraRadera
  6. k: ja, låt oss alla inspirera varandra!!

    SvaraRadera
  7. wow!
    när jag har tid ska jag kolla in samtliga av de där länkarna.

    jag vill också ha någon slags temavecka, men klänning blir väl inget direkt tema eftersom jag bara har klänningar.
    varje dag.
    mysklänning, finklänning, lekklänning, hemmaklänning och jobbklänning (fast i plural på samtliga eftersom det är min största last, att köpa klänningar).

    ska tänka ut någon.
    kanske blir det färgtema på klänningarna.

    SvaraRadera
  8. Joanna: ja gör det! Det är kul och lite utmanande med temaveckor.

    SvaraRadera
  9. och jag som inte ens la upp någon bild! ska göra det idag!

    SvaraRadera
  10. Anna: men du hade giltig ursäkt!

    SvaraRadera
  11. håjjt! fast jag har inte berättat förrns nu.

    SvaraRadera
  12. tingeling: ok, jag lägger till dig.

    SvaraRadera
  13. Jättekul med temaveckor tycker jag! Även om jag inte följt mer än ett tema själv, så är det roligt att se andra göra det. Och jag ämnar att haka på fler gånger. Nu har jag lärt mig att det mesta går faktiskt att amma i, det gäller bara att kombinera plaggen smart ;)

    SvaraRadera
  14. Alexia: kul att du gillar, jag ska försöka komma på fler roliga teman!

    SvaraRadera