onsdag 27 oktober 2010

minimarket





















Det kanske inte var übersmart att ha klänningsvecka när det är flera minusgrader varje morgon. Men what the heck, det ska ju vara lite av en utmaning! Själv drar jag på överdragsbyxor varje morgon när jag cyklar till jobbet. Funkar finfint. I dag har jag en Minimarketklänning och ett Rodebjerskärp. Ni har sett kläderna förut, men herregud, jag har väl inte HUR mycket kläder som helst. Fast jag inser att jag har rätt många klänningar, kommer nog inte hinna använda alla denna vecka.

15 kommentarer:

  1. Supercool. Nej, jag kommer inte heller att hinna använda alla mina. Då får vi ha klänningsmånad?

    SvaraRadera
  2. Att ha det gott: tack, så glad jag blir!

    Spader Madame: oh, en hel månad...

    SvaraRadera
  3. Såå fin och termokjol är också ett bra komplement för oss som vill ha klänning och kjol på vintern (fast kanske inte om man cyklar då;)

    SvaraRadera
  4. Flicka: ja, om man inte cyklar kan jag tänka mig att termokjol är finfina grejer!

    SvaraRadera
  5. Vad kan jag säga? Superfräck klänning!!! Tänk termokjol har jag aldrig tänkt på! Jag som övergår till gång när jag inte törs cykla i halkan.

    SvaraRadera
  6. librarybeth: tack! jag fann den på rea för nåt år sedan, blev superglad!

    SvaraRadera
  7. Den är underbar, man blir så glad av den! Snyggobert!

    SvaraRadera
  8. Omentjej: thanx babe, hoppas du mår bättre i dag.

    SvaraRadera
  9. Så fin du är! Vad kul med så många klänningar. Vet vad jag ska shoppa nästa gång : )

    SvaraRadera
  10. hallin: jag tycker det är så fantastiskt skönt med klänning, därför har jag rätt många!

    SvaraRadera
  11. Snyggt! Älskar klänningar och gillar ditt tema. Har en liten fråga angående skor...ser att du och jag verkar dela sko-smak, så jag undrar vilken typ av sko du brukar köra på till fest? Har noll inspiration där just nu :) Gillar din blogg!

    SvaraRadera
  12. Lisa: kul att du gillar min blogg! Det där med festskor är inte lätt tycker jag. festligast är ju klack, men jag är så usel på att gå i klackar. sommartid använder jag mina svarta hasbeens till vardag OCH fest. på vintern är det svårare. sist jag var på fest hade jag ett par kilklackar i lackad läder, med peeptoe, och körde med små gråa sockar i. Har även ett par gråa, skyhöga Seyschelles som jag älskar. men jag borde uppdatera festskogarderoben. sorry, inte så bra tips kanske...

    SvaraRadera
  13. Jag har precis samma problem, (i-lands, men ändå) är usel på klackar. På sommaren finns det ju så fina ballerinas som funkar till fest (och dom där hasbeens är underbara), men vintern är svårare...kilklack var ett hett tips, sådana kan jag hantera, om det inte handlar om allt för många cm :) Tack för tipset!

    SvaraRadera