fredag 21 januari 2011

bildbevis på att jag var på gymmet i dag igen

7 kommentarer:

  1. shit Frajdi : värsta storbloggaren med egen fotograf, varför sa du inte till att tjänsten var ledig - jag letar nytt jobb ;)
    jag ska snart spinna - trevlig helg på dig!!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Du är duktig du :) Måste faktiskt erkänna att du är grym inspirationskälla till mig. Blir glad när jag har läst om din träning, och att du faktiskt kommit igång med löpningen...och gillar det ;). Du gör mig grymt taggad.

    Hoppas du får en superdupermysig helg! Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. Anna: eller hur! men det här var nog bara ett tillfälligt inhopp, så tjänsten är fortfarande ledig. ha en supernajs helg (trots jobb)

    Malin: kul att inspirera! och du vet ju hur bra jag var på att springa Slingan... det innebär att ALLA kan! du med. hejja!

    SvaraRadera
  4. Åh herre gud Slingan... får blodsmak i munnen bara jag hör det namnet.. Ja du, den var hatad.. Jag minns det alls, känns ju skönt att det finns hopp ju ;)

    SvaraRadera
  5. Malin: hemska minnen! skönt att man kan ändra sig och göra nåt bra av det!

    SvaraRadera
  6. Kolla vilka biceps! Stora muskler! Gymmet är kul'

    SvaraRadera
  7. mia: jag har mycket lättare för att bygga muskler än att lära mig att springa snabbt...

    SvaraRadera