tisdag 18 januari 2011

jamen godmorgon då

Det gick bra att styrketräna med onda knän i går. Fast jag kände mig ovanligt matt och seg. I natt har halsen börjat ömma. Ynk, ynk. Och snart ska jag till tandläkaren. Ynk, ynk. Fast det där med tandläkaren är inte så farligt, för jag har faktiskt ingen tandläkarskräck. Och tandläkartiden kl 9 gjorde att jag fick lite sovmorgon, för jag tyckte inte att det var nån idé att åka till jobbet innan. Så egentligen är det bara lyx, för jag fick pussa på mina morgonrufsiga barn OCH hinna äta långfrukost. Men nu borde jag nog göra mig i ordning, för rosa plyschset gör sig inte i verkliga livet. Inte heller passar det in i veckans tema. Nu hoppas jag att ni har antecknat all denna otroligt viktiga information om mig och mina förehehavanden. Mycket viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar