onsdag 12 januari 2011

sweet lord jesus

I dag har jag en grym träningsvärk efter gårdagens träningspass. I dag har det snöat ca 1 dm blötsnö. Man skulle kunna tänka sig att det var en kväll som gjord för att banga ett löppass. Men jag tänkte i stället att det var en kväll som gjord för att bygga pannben. Så jag hoppade i löparkläderna och skuttade ut i snön. Efter två kilometer på oplogad väg i lössnö skuttade jag inte så mycket. Mjölksyra! Jag har aldrig sprungit mig till mjölksyra förut (ja, jag vet, jag är dålig på att ta ut mig)! Resterande 5,5 km gick i varierande grader av snömodd. På stumma ben. Sweet lord Jesus vad jobbigt det var.

Det var bara det jag ville säga.

5 kommentarer:

  1. Linda: jag gör mitt bästa...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du rockar fett! Och imorgon ska jag träna spinning. 07.00. Nu kör vi!

    SvaraRadera
  3. hurra för dig! Fan så bra du är!

    SvaraRadera
  4. MissUD: japp, nu kör vi!

    fröken blund: åh, tack!

    SvaraRadera