onsdag 5 januari 2011

what´s up with that?

Jag vaknar skittidigt på morgonen och ligger och vrider mig. Trots att jag är ledig och S&S sover till 8 minst. Då borde man ju passa på att sova tycker man. Jag får väl skylla på månen, eller dålig kudde (jag har 3 stycken, men ingen är perfekt, hur hittar man den perfekta kudden?) eller nån annat. Nån som har tips?

Tur att jag får besök av fina FruA och hennes kids i dag. Det betyder kanske att jag borde hoppa ur pyjamasen, borsta tänderna och bädda sängen nu?

5 kommentarer:

  1. amen näe!
    jag är ju också ledig med barnen, vill hänga med!!

    SvaraRadera
  2. Kudden heter någonting med hassel och finns på ikea.

    SvaraRadera
  3. Anna: nästa gång!!

    MissUD: will do!

    Anna: måste kollas upp!

    SvaraRadera
  4. tur att vi är så morgontrötta, gott om tid att hoppa ur pyjamas och allt det där :)

    SvaraRadera