måndag 14 januari 2013

måndag igen?



Godmorgon. Här försöker man vila upp sig på helgen, men likväl är det horribelt varje gång väckarklockan ringer 05.55. Och då är jag ändå kvällstrött och borde ha sovit klart klockan då. Men nej, det är horribelt. I dag var det dessutom smällkallt ute och barnen var trötta och ledsna. Jag ville bara stanna hemma, inne under täcket hela dagen. Men nej. Det är massa jobb på agendan, och sen ska jag till Stockholm för att träffa en drös fina bloggtjejer. Hurra!
Så det är bara att fyra av en puss och sätta tänderna i den här måndagen.

6 kommentarer:

  1. Jag har också lyckats bli inbjuden till denna träff och efter lite vånda bestämt mig för att komma. Så vi ses ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Fin jacka du har ;)
    Undrar om det är precis samma tyg som min från HM. Du vet Monki & HM är nästan samma sak....

    SvaraRadera
  3. Vad jätteroligt det var att träffa dig idag! Jag hade tänkt att jag skulle fråga och få höra allt om din resa ... men det får jag helt enkelt vänta med till nästa gång vi ses. Kram!

    SvaraRadera
  4. sara: sannerligen, du skulle varit där!

    Mismatch: ja, jag har funderat på samma sak!

    Erika: hoppas nästa gång blir snart!

    SvaraRadera