torsdag 15 januari 2015

dagens frida



Inspirerad av GarderobenMins urfina outfit komponerade jag något liknande. Ränder är ett framgångskoncept, det är ju sen gammalt. Sen att jag inte har någon ryss-sjal trots att min svärfar bodde i Ukraina i många år, det är ju ett mysterium. Måste nog åtgärdas.

Annars då? Ganska framgångsrik frilansdag i går. Bokförde, fakturerade och pitchade nya idéer. Fick till och med ett snabbt svar, som inte var "nej tack", utan snarare "vi är väldigt intresserade, hör av oss snart igen". Kan ju såklart ändras till nej, men det var en sådan ton i mailet att jag faktiskt tror att de är intresserade. Har dessutom ett par till bra idéer som jag tror jag borde kunna sälja in någon stans. Så från att ha känt mig som världens sämsta frilansjournalist känns det faktiskt lite mer positivt.

Fast i dag är jag projektledarFrida, på kontoret bland folk. Startade dagen med ett konditionspass. Mitt knä har beslutat sig för att krångla lite igen, så löpning funkar sådär. Därför körde jag på crosstrainern i morse. Rätt osexigt, men med fyra omgångar tabata-intervaller blev det rätt svettigt ändå.

Nu: jobba lite mer innan musikkårsrep i kväll, hurra!

1 kommentar:

  1. Yaay för Frilans-Frida! Och Naay för onda knät, hoppas det skärper sig snart!

    SvaraRadera