onsdag 4 februari 2015

är jag världens bästa mamma eller?

Med nybakta tekakor och varm choklad går jag nu för att hämta mina barn. Tar med en av deras kompisar hemma och så leker vi i pulkabacken tills vi storknar.

Resten av frilansjobbet jag tänkt göra i dag får anstå till i kväll. Jag har i alla fall fakturerat, bokfört, skickat påminnelser, pitchat (lite, inte så mycket som jag tänkt), ringt om ett jobb (250 sökande, lär jag ju inte få), betalt räkningar, gjort ett nyhetsbrev och lite annat smått och gott. Jobbigt det där när inget av det man har att göra är någon deadline på. Då kan det gå lite segt. Jag vill skriva reportage/nyheter/personporträtt/you name it! Så har ni skrivjobb/informatörsuppdrag som ni behöver få gjort av kompetent kvinna som aldrig missat en deadline (det är sant!) så skicka dem hitåt!

2 kommentarer:

  1. Såklart du är! Choklad och mackor och pulka är väl alltid ett vinnande koncept!?

    SvaraRadera
  2. I will not: det funkade i dag med!

    SvaraRadera