onsdag 4 februari 2015

gårdagens Frida



I dag är en frilansdag, alltså sitter jag hemma i myskläder. Förkyld är jag också. Men i går var jag på kontoret och var så här snajdig. Ponchon har jag alltid hängandes på mitt rum, skön att ta till när det blir kallt. För trots yllepolo och tjocka strumpbyxor var jag uschligt kall i går. Kan ha något att göra med den där förkylningen. Somnade mellan barnen i dubbelsängen kl 20:30 i går...

Oh well, ska försöka göra lite frilans-nytta nu i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Du har orange tröja och LindaK hade orange mobilskal.. Så snyggt. Nu vill jag också ha något orange...

    SvaraRadera
  2. Snyggt!

    Jag la mig också före nio igår, utan småbarn att skylla på :p

    SvaraRadera
  3. Alice: go for it!!

    I will not: det är ju så skönt att gå och lägga sig!!

    SvaraRadera