torsdag 28 maj 2015

dagens projektledar-Frida



I dag ska jag mingla med britter och vara värdinna för ett evenemang i kväll som samma britter ska vara talare på. Har därför gjort ett försök till en snofsig outfit. Fast ändå inte tråkig. För är det något jag hatar så är det tråkiga buisness-outfits. Därav den hysteriska zebra-kavajsaken som jag köpte på Lindex för typ ett år sedan. Tänkte ett tag ta gröna Hasbeens till, men det kändes lite väl hysteriskt (och dessutom var jag rädd att ramla när jag måste klättra upp och ned på en scen i kväll), så det fick bli platta lågskor. Men åh, som jag längtar tills det är dags att ha öppna skor! Det är dags nu, banne mig!

1 kommentar:

  1. Det har du banne mig rätt i! Pissväder.

    Men mycket snygga kläder, som vanligt. Hopppas evenemanget gick bra.

    SvaraRadera