måndag 12 oktober 2015

dagens Frida

Men herregud vad jag är dålig på att blogga! Har i alla fall skrivit en alldeles för lång artikel (2500 tecken måste bort, åh kill your darlings...), haft fredagsmys, rephelg med min orkester, varit på teater med min bokklubb (Egenmäktigt förfarande, herregud vad bra den var), ätit middag med samma bokklubb (skaldjurspasta, herregud vad gott det var) repat ännu mer och storhandlat. Nu är det måndag eftermiddag och jag är trött. Tur att man kan klä sig i favoritkläderna sneakers-svarta Rodebjerbrallor-prickig skjorta-cashmere-tröja. Tur.

2 kommentarer:

  1. Fin du är! Och Egenmäktigt förfarande, jeeez vilken bok. Jag kände dessvärre igen mig i mycket också i den relation jag var i tidigare, vilket gjorde läsupplevelsen än mer känslosam och jobbig.

    SvaraRadera
  2. Maria: tack! Och ja, jobbig bok! Alla kan nog relatera på något sätt, tror jag!

    SvaraRadera