tisdag 13 oktober 2015

häpp så var det tisdag

Tog fel på fem minus och fem plus på termometern i morse. Var lite varmt klädd när jag cyklade i väg. Oh well, kunde varit annorlunda.

Körde lunchpass på gymmet. Började med 2k i stakmaskinen. Jag ska tydligen köra en sträcka i vinterns Stafett-Vasa, så det är väl dags att jag börjar träna kondis och teknik... Körde sen lite blandade övningar, 5x5 reps. Fick typ kramp i vänster lår. När jag böjde mig ned till vattenflaskan! Bra jobbat Frida.

Bra sak med lunchträning: man känner sig duktig. Matlådan smakar extra bra efteråt.
Dålig sak med lunchträning: matlådan känns liten och man blir snart hungrig igen. Och godissugen.

Grej jag ser framemot i dag: sushimiddag. Bestämdes eftersom jag inte skulle hinna laga mat pga barnaktiviteter och makens kvällsjobb. Nu blev kvällsjobbet inställt, men vi kör på sushi ändå. Lyxtisdag, liksom, what´s not to like?

Dagens outfit: urgammal Sonia Rykiel for HM-tröja. Clownbyxor och röda mockasiner. What´s not to like?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar