måndag 30 januari 2017

hur fort kan en helg gå egentligen?

Vi åkte upp till stugan. Hängde med vänner, åkte skidor och så. Söndagen var grå och barnen var argsinta, men jag fick avsluta med bokklubb hemma i Uppsala. Vi diskuterade Ett litet liv. Vilken bok! Har ni läst? Jag har aldrig läst något liknande, fruktansvärd, fin, jobbig, underbar!


Men nu är det måndag och jag sitter på pendeln till jobbet. När jag cyklade till stationen var det inte kol-mörkt ute! Det ljusnar verkligen nu, så himla underbart! 


2 kommentarer:

  1. Jag är dålig på att läsa och på att kommentera, men, jag är ändå glad att du verkar vara tillbaka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror jag är tillbaka! Känns kul! Jag är också dålig på att kommentera, blir så när man mest sitter med telefonen tycker jag!

      Radera