söndag 2 januari 2011

not for me

Jag har aldrig förstått storheten med alla Odd Mollys tunikor. Jag har en klassisk kofta som jag gillar, men där tar det stopp för mig med Odd Molly. När jag var på stan häromdagen tänkte jag att jag skulle testa ändå. Se what all the fuss is about. Plockade med mig en velourtunika in i provrummet. Den kostade freakin´ 1600 spänn, så jag hoppades att jag inte skulle gilla den. På galgen: näe, inte min grej. Krånglar mig i den. På mig: HAHAHAHA, VERKLIGEN INTE MIN GREJ!. Plyschtunika såg lika fult ut på mig som jag hade föreställt mig. Skönt att ha det avklarat, liksom.

13 kommentarer:

  1. Förvillade mig in på Odd Molly avdelningen på Åhlens city innan jul och trodde på allvar att jag knatade omkring på barnavdelningen...

    Vissa plagg är absolut fina men det mesta känns, för mig, bara tramsigt.

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillar ju Molly, om någon nu skulle ha missat det:)men storheten i deras velourgrejor har jag aldrig förstått:D

    SvaraRadera
  3. Jag har en rosa OM-blus som jag älskar, det är det enda :)

    SvaraRadera
  4. Johanna: you and me, mot Odd Molly-hysterin!

    Flicka: näe, känns lite för mycket som snordyra myskläder...

    sara: låter bra!

    SvaraRadera
  5. jamen TACK GUD för att någon annan vågar yttra mina känslor! har trott att det var mig det var fel på. kan inte för mitt liv förstå varför folk vill betala hutlösa summor för att få sätta på sig fula underkläder som blusar och klänningar? över mitt förstånd.

    SvaraRadera
  6. jag älskar koftorna...och kräks över 98% av resterande utbud. det är lustigt hur ojämna kollektioner de har, liksom inte en endaste röd träd utan huller om buller.

    SvaraRadera
  7. men Frida; jag vill också vara med i klubben - facebookgrupp?? ;)

    SvaraRadera
  8. Vad skönt att jag inte är ensam. Vissa plagg är i min smak, men annars kan jag tycka att det är lite ryschigt och pyshigt och för blommigt (på något vis). Men sött på andra! Ja, just det, sött! Jag är inte så söt av mig...så det kanske är därför.

    SvaraRadera
  9. Anna o Mia: ni får också vara med i klubben!

    SvaraRadera
  10. Linda: eller hur?!?! och så himla dyrt!

    SvaraRadera
  11. tunika är så inte min grej. särskilt inte molly. koftor och blusar däremot kan vara fint. i lagom dos :)

    SvaraRadera
  12. LindaK: det blir så lätt mer än lagom bara...

    SvaraRadera