söndag 2 januari 2011

tjugetie

I januari försökte jag klä mig passande men inte för mossigt för en akademisk grej jag gjorde för första gången (betygskommité)








I februari diggade vi snön, hela familjen







I mars levde jag i min finfina sjal.











Och i april var det skärpet som var favoriten.







I maj sprang jag Göteborgsvarvet med MrGarmin på armen.












I juni tjuvrökte jag visst. Årets enda cigg. Det är ju inte gott.










I juli hängde vi en helg i Paris. Det var sweet.








I augusti drog vi till Mallis.


















I september körde jag hårt med klädtemaveckor.
















I oktober åkte jag till Stockholm på bloggträff.















I november temabloggade jag och levde i min dödskallescarf och huggtandshalsbandet.














I december var vi sjuka och julpysslade. Jag höll mig över ytan mha kaffe. Mycket kaffe.







Typ så var 2010, enligt bloggen i alla fall.

8 kommentarer:

  1. första, spontana tanken: hon har varit snygg i år hon! är mest avis på skärpet, mars-sjalen och varvet. eller weekend i Paris, bloggträff och leoparderna kanske? eller den snygga kaffekoppen (minus kaffet då)? äh, du har haft ett kalasår helt enkelt! det enda jag INTE är avundsjuk på är sjuk i december. det är kanske bättre att säga det så. ;)

    hoppas 2011 blir precis lika bra och lite bättre därtill!

    SvaraRadera
  2. fia: fast man tar ju bara kort på sig själv när man känner sig snygg. och det är bara de bästa som åker upp på bloggen.

    SvaraRadera
  3. ja för kortet på oss från bloggträffen är ju verkligen en fullträff. så himla vackert.
    den där Anna asså, hon kallar sig fotograf ;)
    Fia, du hänger väl på nästa gång?

    mycket bra sammanfattat och jag är så glad att jag fick vara med på ett hörn :)

    SvaraRadera
  4. Anna: vi kanske kan anlita henne som fotograf igen? Klart du skulle vara med, jag är så glad att jag lärt känna dig!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har Frida! Hittade dig hos Mia och har på känna att jag varit här och nosat tidigare. Nu är jag fast. Har läst långt tillbaka. Jag har tvillingar precis som du, mina är två drygt...
    Vad är bloggträff? Är det personer man lärt känna genom sin blogg och sedan träffas man? Typ två personer eller är ni många? Låter verkligen skoj! Man får ju verkligen vänner via bloggen.

    Jag tittar in snart igen.
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Jenny: så roligt! välkommen! Japp, en bloggträff är när man träffar bloggvänner. Den här gången var vi en hel hög! Välkommen åter.

    SvaraRadera
  7. Ser ut som ett mycket bra ar!! ....forutom ciggen kanske. Men a andra sidan ar det bra att roka ibland for att paminna sig om att det faktiskt inte ar gott! Sjalv rokte jag tyvarr mer en en gang 2010 =((

    SvaraRadera
  8. Linda: jag röker så ytterst sällan att det knappt inte räknas...

    SvaraRadera